notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"dra mig i kopplet"

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!

Vaknade i tid till Disneydags :D
- visst att det inte är üuerbra urval av barnprogram.. men det funkar väl! Fast yäääy Gilmore Girls på femman :D:D Okej, jag har alla säsonger på DVD, fast det är alltid lika roligt att se det på tv! hihihi.. avsnittet är från säsong sju^^ var tvungen att tänka på det en liten stund, men Lorelai är gift med Chris och Rory är tillbaka på Yale efter en paus från skolan. Så ja, definitivt säsong sju! 

Nu blir det frukost, kaffet är klart!!

Igår var jag och Emy på Pole Dance SM. Tre stycken från studion där vi tränar var med och tävlade! De var asduktiga :D Ida, vår förra instruktör (vi hade henne från det vi började i januari till nu i början av oktober), tävlade i Starklassen - hon var helt en av de bästa. Det fanns kanske två till som höll samma standard som henne! Dessutom hade hon det bästa publikstödet i sin klass! Det var en från vår studio som öppnade för superstarklassen - hon är så galet stark .. det är helt sjukt hur lätt hon får det att se ut när hon drar sig raklång up och ned längs stången med en arm. Nästan alla i Superstarklassen var helt sjukt duktiga.. det fanns inte ens en liten snutt på deras kroppar som inte var täckta av muskler! Jag och Emy bestämde oss för att gå innan prisutdelningen. Det var mycket folk där så vi ville inte trängas på tåget sen.. så nu väntar jag på att resultaten ska komma upp på hemsidan!

Jag hade först tänkt gå ut efteråt men det blev inte så. Emy mådde inge bra och skulle hem - jag hade ingen dricka med mig så behövde åka hem först i alla fall. Jag misstänkte att alla redan skulle vara fulla när jag kom till förfestan - och det är inte roligt att ligga efter ^^ haha.. Så när jag kom hem och satte mig i soffan kände jag en stark känsla av att jag ville stanna där! Så jag gjorde det... låg hemma och kollade på Idol och Hellenius hörna.
- Hörnan gästades av Magnus Uggla - så det var sjukt värt att se :D Blev så glad att jag klappade händerna när de pratade om G som i gemenskap! Det är 30 år sedan filmen kom - och den är fortfarande lika bra, lätt en av mina favoriter! :D

JAAAA :D:D:D

- Nu börjar "Som hund och katt". Vi har den filmen på landet - har inte sett den på hur länge som helst, men den är awesome :D och det är den dubbade versionen som jag är van vid!

Idag ska jag möta mamma i Nacka Forum för att fixa lite skor - hon ska klacka om och jag ska se om skomakaren kan rädda skorna jag hade på nyår förra året. Mina skor blev lite misshandlade av snön då - jag stod med klackarna helt nere i snön och skulle hjälpa Rebecca upp (ingen av oss var speciellt stabila), men så ramlade jag. Så hela klackarna lossnade... :( När vi äntingen fick tag i en taxi var det skorna jag grät över för chaffören - inte att vi hade varit ute i kylan i fem timmar, inte att Rebecca inte kunde gå alls och att jag inte kunde hjälpa henne. Inte ens över att Rebecca hade blivir bortförd av de som hjälpte oss - fast det hade jag redan varit förbannad över.. och eftersom hon var upphittad och på väg ut i bilen så passade jag på att gråta över mina skor! Ja, exakt de skorna ska kanske lagas idag :) *håller alla tummar jag har*

Ikväll kommer Rebecca hit vi ska dricka lite drinkar och kolla på Så mycket bättre - sen får vi se vad som händer :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: