notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

update

Kategori: den eviga monotomin

Hemma igen från en hektisk dag på jobbet, den gick fort i alla fall :)

Nu ska jag bli pigg igen - ikväll blir det fest för religionsfakulteten! Har inte varit på deras fester förut, så det ska bli kul att se hur det är... antagligen kul :P hihi.. sen får vi se om jag kan hålla mig i skinnet och gå hem efteråt ELLER om det blir så att jag går ut på krogen efteråt :P
- Om drygt en timme ska jag möta Laura utanför Harrys. Neeej inte den Harrys, utan vår bokhandel i skolan som också heter just Harrys! Ibland kan det vara lite förvirrande.. typ när Tottie säger att hon är på Harrys (då jag vet att hon är i skolan) - då kan det ta ett tag innan jag greppar att hon menar bokhandeln. Samma sak idag när Laura sa att vi skulle mötas utanför Harrys. Det blev några sekundes förvirring men sen var jag på banan igen!
- Lite spänningshuvudvärk på det här också! Hur gör man för att sluta bita ihop hela tiden? Det är ju inte så att jag tänker på det förrän jag har fått ont i skallen... Nej nu ska jag sluta gnälla och fixa håret istället :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här: