notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

there is nothing like a trail of blood to find your way back home

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!
- Idag är det bilkörning och barnpassning som gäller! Sen lite träning på det också.. sen måste jag nog plugga även ikväll ^^ Ska läsa teori på bussen till och från Norrtälje också.. Dags att lägga i en högre växel!

Ne nu får det bli lite Sixx:A.M. Har inte lyssnat på dem på mycket länge nu, men jag och Tottie snackade om dem igår.. så blev lite sugen! Vi träffades på perrongen när jag var på väg till jobbet^^ På tåget snackade vi mycket om Mötley, The Dirt, Sixx:A.M. och liknande.. Vi är mycket förväntansfulla inför The Dirt-filmen! Enligt Wikipedia har de skjutit upp premiären ännu en gång - till 2013.. hur svårt ska det vara att få klart filmen!!! Suck..

Nu ska jag skala mig en morot eller två.. måste ha med mig mellis till Norrtälje - har inte råd att köpa lunch .. så ska nog åka ut till mamma och sno lite mat när jag är klar med körningen^^ Ska ju ändå ut till Nacka och passa barn - så känns onödigt att åka hem emellan^^ Dessutom måste de ha det svårt med alla rester ute hos mor, nu när alla barn har flyttat - så jag gör dem en tjänst! Det kan bli dagens goda gärning :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: