notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

min namnsdag

Kategori: den eviga monotomin

Tröstshopping, choklad och Madicken - så gick uppkörningen.
- men klarade teorin igår iaf :) man ska väl vara gald för det lilla...
Dagen började i Norrtälje, hos Malin och Simon. Så mysigt att vakna till bebis-skratt :) Lilla Wilma satt i köket och skrattade och jollrade vid sex-tiden. Skulle upp halv sju, så det var förträffligt^^ Efter körningen gick jag tillbaka till syrran - lekte lite med klossar och käkade lunch. Sedan åkte jag ned till stan igen - mötte upp Tottie utanför Blue Fox. Vi käkade på Max, sen spenderade jag massa pengar (:
- Det blev: en kavel, en ljusstake, 10 ljus och svarta armband!

Jag sov hos syrran och Simon natten till idag. Igår kväll käkade vi lasagne och kikade på Iron Man. Den var faktist bra, tycker jag allt. Trodde inte att det var min genre - men det var det!

En bild på mig och Wilma!
(tagen för någon månad sedan av Malin).

IDAG ÄR DET MIN NAMNSDAG
. Det är bara Rebecca som har uppmärksammat detta... henne kan man lita på. Som namnsdagspresent till mig själv ska jag nog beställa lite filmer :) Jag behöver Mulan. Det jag köpte tidigare idag var inte för att jag har namnsdag. Det var för att det var synd om mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: