notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag känner min visdomstand med tungan!

Kategori: den eviga monotomin

Imorse bokade jag Wacken :D:D
- orkade inte vänta längre, biljetterna var ju typ slut!!!!
Men nu är det spikat - jag och Tottie ska på Wacken nästa sommar ::D:D:D

Hahaha.
- det är allt jag har att säga om denna bild.

Jag försöker hålla mig igång.. det går inte så bra!

- skickade just in min hemtenta.. var inte speciellt nöjd med den men hoppas på godkänt i alla fall! Det är lite synd att jag inte la mer tid på den nu, det började så bra - tänkte verkligen när jag skrev i början.. men sen gick det utför .. men jag orkar verkligen inte. Så det fick bli som det blev. Jag har så mycket att tänka på att jag inte gör någonting vettigt!
- Jag måste till tandläkaren.. jag känner min visdomstand! Det jobbiga är att jag vet att den ligger snett. Jag kommer behöva operera... maah vill inte... fast det kanske är bättre än att den fuckar upp mitt bett igen. Har ju haft tandställning så det räcker ^^

Nu sitter jag här och dricker kallt kaffe medan jag tänker: Diska, packa klart, ska jag byta om? Var är alla mina antecklingsblock? Har jag med mig allt jag behöver? Vad har jag glömt? Åh kolla 2½ men! hahha.. magnus ugglas nya platta, den verkar låta som de senaste han har gjort... dumma visdomstand, undra vad det kostar att få tänderna utslitna.. de dricker öl på tv, jag vill ha öl.. eller skulle nog bara somna. OKEJ, nu ska jag sluta skriva allt jag tänker.. orkar inte läsa det själv ens.. men juste packa. Tandborste! Det höll jag på att glömma.

Jag ska vara hos Tottie klockan 23 typ, hur ska jag orka vara vaken till dess??!
- jag vill typ sova nu.

Kom just på.. hur ska mina små blommor överleva utan mig?! Jag dödade min orkidé i sommras när jag var på festival. Fast min palm överlevde, så den får överleva en vecka nu också! Det är den lilla julblomman jag undrar över .. den ska just slå ut.. okej nu babblar jag på en massa om ingenting för att skjuta upp mitt packande ..

JAPP, det här var ett ganska långt inlägg om ingenting!
Förutom om Wacken, Wacken var viktigt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: