notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag har glöden

Kategori: den eviga monotomin

Hello hej och god morgon,

Lite mycket den här morgonen: jag packar, lagar lunch, äter frukost, klär på mig och plockar/städar.. samtidigt som jag försöker få ihop en planering! Hehe.. ja, jag är väl föreberedd för att åka till Turkiet imorn^^ Ja, sitter här halvklädd, med nytvättat hår och kaffekoppen i högsta hugg!
- Har lyckats få ihop planen någorluda - åka till jobbet, sluta jobba klockan halv fyra-fyra men sitta kvar på jobbet och plugga! Vill helst ha klart min hemtenta (som skulle vara inne för tre veckor sedan) idag! Skulle vara så skönt att få stryka en grej från att-göra-listan! Sedan antinegn strax efter 17 eller 18 möta upp Rebecca för att dra till gymmet! Efter träningen åka hem och packa klart .. sedan avslutar jag dagen hemma hos Tottie som slutar jobba klockan nio - ska sova där, så att vi kan vara på arlanda halv åtta imorn!

Helvete - jag måste ju vara på väg till jobbet nu! Att det inte ska räcka att vara uppe och hoppa klockan sex på morgonen... okej, kaffe, torka håret, hitta kläder sen sticka. Go go go!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: