notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Idag släpps skilda världar säsong fyra!

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!



Den här vaknade jag med på hjärnan^^

- har inte sett den filmen sedan jag hade en VHS-spelare.. har den nämligen bara VHS.. synd.. för det är en mycket bra film^^ .. eller juste, har nog sett den hemma hos Rebecca någon gång också! :D men kanske ska investera i den på DVD någon gång! Igår kika ju jag runt på CDON.. det var farligt för nu har jag beställt Vänner-boxen, den var ju på rea (a). Dessutom köpte jag Mulan :D

Idag ska jag till jobbet - har mycket att göra som vanligt. Efter jobbet ska jag träffa Rebecca, vi ska på VIP-fest på Feet First. Inte för att någon av oss har pengar - men skor är nice :D Efter det ska jag möta Tottie, vi ska nog till Anchor en sväng! Jag har inte varit ute en vardag sedan... .. .. hm ... jag kommer inte ens ihåg senast, vilket betyder att jag inte ens minns när jag var på Anchor senast!! Så det är jag sugen på (:
- Ska kika på vad som händer i skolan imorn - så jag vet hur pass förberedd jag måste vara ^^ Ska även kika på resten för gårdagens missade seminarium. Samt komma på ett ämne till B-uppsatsen.. jo, juste ta tag i hemtentan också.. ska stanna hemma på fredag (på dagen) och plugga. I helgen ska jag till landet.. då tar jag med mig datorn och pluggar där... måste komma ikapp med allt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: