notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hon var drabbad av hysteri

Kategori: den eviga monotomin

God morgon,

Jag har föreberett seminarium och nu lagar jag frukost. Tottie ligger i sängen och ser lite trött ut - men jag är uppe och hoppar ^^ Ska vara i skolan klockan tio - så då kan man ju fråga sig varför i hela helvetet jag gick upp klockan kvart i sju. Jo det ska jag berätta: för att jag kan! Egentligen för att jag skulle förbereda seminarium... men det är jag klar med så nu kan jag sitta här och vara pigg och gald medan jag kika på Nyhetsmorgon! 
- Ronny Svensson står och snackar om en film om hur vibratorn kom till ^^ spännande ... Hysteria :)

Idag ska jag alltså till skolan, ska ha både föreläsning och seminarium. Ikväll blir det Twilight-kväll med Tottie :D Igår såg vi Festival hemma hos mig - hon hade inte sett den :O Hemskt besviken.. men men då får man göra sitt jobb som missionär och visa den för henne! Nej, vi gick inte ut igår.. i brist på pengar och tid drog vi hem till mig!
- Jag drog från jobbet vid fem-tiden, mötte Rebecca och käkade lite sushi. Vi gick sedan till VIP-fest-grejen på Feet First. Käkade cup cakes och kikade på skor! Ingenting som föll mig i smaken... tyvärr.. sedan mötte jag Tottie - vi åkte till mig och käkade lite kinamat .. bokade boende i London (det var på tiden)... ja, sen kollade vi på Festival :)

Tottie har tomterött hår i mitt badrum och hon vill ha Under The Mistletoe i julklapp - så alla vet!





Kommentarer

  • Tottie säger:

    Vad är Under The Mistletoe? ^^

    2011-11-28 | 07:45:25
    Bloggadress: http://totties.blogg.se/
  • Ketchup säger:

    meeenee.. hm jo juste, det va ju justin bibers skiva som du hyllade här om veckan ;D

    2011-11-28 | 19:54:03
    Bloggadress: http://cissi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här: