notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hon tog sin pulversås och gick!

Kategori: den eviga monotomin

Jag sitter och kikar på Outsiders... herregud .. att de orkar! Avsnittet handlar om "survivors" det vill säga människor som förbereder sig för undergången och katastrofer... Ja, de ägnar sitt liv åt att förebereda sig för saker som KAN hända. Snacka om att glömma bort att leva. En kvinna bygger ett hus på hjul så hon kan förflytta sig till en säker plats om någonting händer och en man gömmer mat lite här och var för att överleva en evakuering. En annan man odlar en jävla massa morötter. Tjah, det ska ju bara bra att vara förberädd - men varför finns det alltid människor som drar allt till sin spets?
- haha det bästa är att jag och Emy kollar på samma program och diskuterar dem över chatten på facebook xD Det är bara vackert!

Idag jobbade jag i åtta timmar med att vända papper. Kan meddela att man blir lagom slut i skallen av ett sådant arbete (inte som dem i outsiders men i alla fall^^). Emy jobbade också sent idag, så vi hoppade över träningen... jag prommenerade runt med två tunga väskor efter jobbet istället - så jag tränade lite i alla fall! Jag letade efter böcker till skolan, fem affärer - men lönlöst. Ska kika i skolans bokhandel imorn.. annars blir det till att beställa skiten. Det skulle ju vara trevligt att få tag i böckerna som jag behöver - så jag skulle kunna lämna in NÅGON uppgift i tid. Har äntligen fått hem "The Village" så ska se den någon dag, så jag kan recensera den och stryka en av mina rester. Körkortet tar upp mycket av min tid ja, så det är därför jag missar så mycket i skolan. Jag skulle säkert kunna pusha mig själv hårdare för att hinna med allt. Fast jag sover inte ordentligt som det är nu, så mer stress skulle kanske fucka upp mig ännu mer. Måste till tandläkaren - snart kommer jag bita av en tand. (Jag har en tendens att bita ihop lite hårt när jag är stressad).

Så snart jag har vikt in mina kläder i garderoben ska jag nog lägga mig i sängen! Dags för lite Skilda världar innan jag somnar. Ska gå upp tidigt imorgon igen - precis som varje morgon. Så det är dags att somna snart... måste ju kunna köra ordentligt imorn!
- att jag ska till Norrtälje imorn är en av anledningarna till att jag ville ha mina böcker till skolan idag. Då skulle jag kunna ha läst någonting vettigt under den ortroligt outhärdliga bussresan som tar en timme! Det hade varit bra, men nu är det inte så. Life is life sha-na-nana-na.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: