notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

growing up is a bitch!

Kategori: den eviga monotomin

Ingen båt för mig. Dagen gick och jag började tänka: teoriprov nästa vecka.. lite ångest.. sedan ringde de från körskolan och frågade hur det gick med teorin.. mer panik än ångest, andnöd och tryckande känsla över bröstet. Så jag bestämde mig för att vara vuxen istället. Nu sitter jag hemma och pluggar teori alltså, har äntligen börjat klara lite test igen^^

Ska väl glo på tv när hjärnan är tom. Har dipp och grönsaker hemma!
- livet leker, eller ... vad säger man? haha.. .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: