notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

förtsättning följer

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Nu är det dags att ta sig samman.. fyfan va jag inte mår bra idag! Har fått rapport från Laura att hon mår lika dåligt som jag ^^
- haha men det var roligt igår i alla fall! Vi åt middag i konferensrummet och där fanns det även vin för förtärning! Jag drack en hel del vill jag minnas. I vanlig ordning kanske man kan säga? Det var två personer som snackade lite om sin forskning: en man från Afrika som forskade om... eehm.. någoning med muslimer.. hm.. han visade underkäken mycket när han pratade - JA jag var mer fokuserad på vinet.. sen var det en kvinna som berättade om sin forskning. Hon påminde om Lesslie Winkle i The Big Bang Theory - det var roligt :D  Både på utseendet och sättet^^ (får kanske hoppas att jag inte sa det till henne :S).. Hon och David (som vi hade i Kristendom förra året) knackade dörr på söder och frågade folk vad de kände för religion.. eller någonting sådant.. hon berättade i alla fall om en tant som var lite rolig :)

Efter talarna så drack vi mycket mer... jag vann i tummbrottning över David. Laura vann i armbrytning över Göran.. haha sen har jag inte så stor koll på vad vi gjorde.. mot slutet var vi i deras lärrarum i alla fall, o de hade ett förråd med mer sprit! Jag vet att jag yttrade frasen "jag vill lära mig arabiska" men kommer inte ihåg varför. JAH! Kan ju hoppas att jag inte sa för mycket dumheter.. jag kan ju ha en tendes att kläcka ur mig mycket spännande saker efter lite vin. Men men, det finns ingenting som alkohol för att bringa människor närmare varandra! Haha... oj oj oj.. orkar inte tänka mer nu. Jag har ont i huvudet och mår illa.

Fast jag mår mycket bättre än imorse vill jag lova!
- Så nu är det väl dags att gå till skolan och göra lite nytta :'(
JAG VILL VARA HEMMA OCH SOVA.. eller bada. Jag har inget badkar men vill bada i alla fall!! Maah.. tur att ingen är här idag, till och med jag blir trött på mitt gnäll.. Man up woman!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: