notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en hjärtattack, tack.

Kategori: den eviga monotomin

Goder afton får man väl säga!
- Sitter och kollar på Grays Anatomy, tänderna är borstade och jag har till och med gjort sit-ups (efter att ha hetskäkat brieost). Har lite svårt att andas dock. Det känns som när man håller andan och sväljer luften när jag andas... Lite stressad tror jag. Idag har jag varit i skolan och lyssnat på föreläsning om filosofisk och teologisk hermeneutik (tolkning). Jag åkte direkt från skolan till jobbet, åt lunch på 10 minuter .. vände papper i nästan fyra timmar. Runt halv fem åkte jag hem, stekte lite fiskpinnar och pluggade teori. Det går väl sisådär måste jag erkänna - sjukt ointressant. Jag vill bara köra bil, inte lära mig vad överstyrd och understyrd är.. jag är inte heller intresserad av abs-bromar eller försäkringar som täcker älgar.. meeen det är väl bara att bita ihop lära sig skiten o le.. Jag klarar nog inte av ett test till idag - det går bara sämre och sämre för varje gång.. har inget fokus.. gjorde en uppgift till skolan nyss också. Missar semiarium imorn (ska köra bil) så jag och Jessica fick göra uppgiften idag istället. Att tolka en text ur nya testamentet med hermeneutik är kanske lätt om man är klar i skallen.. men när allt snurrar är det mer av en utmaning..

Jag är uppe i varv men sjukt trött... lalalalal... nej måste lugna ned mig. Har redan druckit te - men inte blev jag lugnare av det. blöööh. Okej, det är officiellt: jag måste sova nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: