notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det är lite mycket

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!

Idag började jag morgonen med att laga mat.. ska jobba hos pappa idag, så behöver ha med mig lunch. Tänkte liksom inte spendera alla mina pengar på att äta ute! Igår köpte jag lunch i skolan (som jag sedan åt på pendeln). Sedan åt jag middag med Rebecca på Fåtöljen. Lunch hann jag inte äta på annat vis - åkte direkt från seminarium till jobbet - var framme 12:45 och eftersom jag inte ville sitta där hela natten såg jag till att ha käkat när jag kom fram. Efter jobbet träffade jag Rebecca! Vi hade inte träffat på ett tag - så det var på tiden :D

Idag ska jag försöka få tag i böcker till skolarbtet.. det är hög tid att sätta igång med allt sådant! Jag ska även träna.. har fortfarande ont i foten men ska i alla fall vara med på stretchen.. får se hur jag gör med pole:en, kan ju vara med om jag tar det lugnt!


Man kan få sänkt straff om man varit påverkad av alkohol. Jag vet inte ja, då är det ju bara att hälla i sig lite eldvatten innan man går och mördar någon... får se hur det blir: det var så att en man fick sänkt straff i HD, eftersom han hade varit så berusad att han inte mindes vad han gjort. Domen gick från mordförsök till grov misshandel. Samtidigt väntar vi med spännang på domen för de fängslade journalisterna i Etiopien - åklagaren ska komma med bevis för att journalisterna är en del av en terrororganisation. Advokaterna har inte fått ta del av beviset, som sägs vara en film där de svenska journalisterna "övar med vapen". Om det är sant är de nog ganska så körda... fyfan, tänk att sitta inne för terrorbrott i Afrika...
- Dessutom får vi se hur det går för SAAB. Det har blivit en lång inveklad historia, som jag inte är så insatt i. Får se om kineserna får köpa företaget... eller om jänkarna sätter stopp för affären. Sverige till salu på entreprenad lalala....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: