notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

blåbär

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!

Frukosten är uppäten och matlådan är packad. Ska snart till skola och sedan till jobbet! Hade tänkt hinna plugga nu på morgonen meen.. det blev inte så! Jag har äntligen fått boken eight theories of religion. Så nu kan jag skriva hemtentan som skulle vara inne förra veckan!
- Tottie sitter bredvid mig i soffan och ropar softish (fråga mig inte varför?) och pratar om Lennard Nimoy - dagens lärdom är att han var Spock i Star Trek! Har aldrig sett Star Trek .. vad jag vet..

Igår var jag i skolan hela dagen. Hade seminarium på morgonen, jag var inte förberedd för fem öre. Fick reda på att det faktiskt var seminarium när jag kom dit. Seminariet var om Koranen och tafsir... So I winged it! - klarade mig ganska bra ändå tycker jag^^ På eftermiddagen skulle vi prata om B-uppsatsen. Jag har inte kommit på något ämne än... fan vad jag ligger efter i skolan! Men men .. vad ska man göra! Snart borde körkortet vara fixat så jag kan sluta fokusera på det.. då borde det med skolan löösa siig!
- Ikväll ska jag i alla fall plugga (:

Nej, om man skulle fixa sig kanske?
Ska vara i skolan om 45 minuter, så ska gå om 30^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: