notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

because I can!

Kategori: den eviga monotomin

Glad löningsdag!

Fredag, löning och 'ledig' :D
- Jag tog sovmorgon nu: tillät mig att sova till åtta! Det är grymt... hihi. Denna dag ska jag ägna åt att plugga. Jag måste komma i fas. Idag ska jag bygga en struktur till min B-uppsats, maila min handledare, bygga struktur till min restuppgift (försöka få få den klar är den egentliga planen) och ... hm det var något mer... juste haha hur kunde jag glömma... haha ... hemtentan... tio sidor! Den ska jag också göra så mycket jag kan. Den egentliga master plan är att vara i fas med allt skolarbete på söndag. 

FÖRST Frukost!


Ikväll ska jag ut. Det blir förfest hos Kron, men innan dess ska jag till Tutan - hon ska låna en klänning av mig! Ja, det är sant. Tottie ska på en fancy KTH-fest imorn, eftersom vi har typ varsin fancy dess och hon hade sin förra året på den festen: så hon ska låna min detta år! haha^^ Imorn ska jag till landet för årets första JULBORD! hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: