notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fürern och tomatarmén

Kategori: Från förr

Måndag. Jag gör 75 saker samtidigt just nu!
 Jag måste ju hinna massor innan jag ska iväg till en studio i Tumba ^^ ska åka om en timme.. så nu behöver jag kaffe! Har just fått ned frågor till en läsarundersökning som jag måste göra i eftermiddag.. då ska jag även hänga med Viktor :) pappa och Anna måste fixa inför flytten så jag tar med mig lillebror på bio! Han är inte så glad över att de ska flytta så lika bra att hitta på ngt annat med honom ist =)

I helgen var det valborg. Mycket alkohol och dåligt minne ^^
- men var i tanto och på Harrys båda dagarna vill jag minnas :P men i lördags var det så kallt ute så vi drog till Tottie och hade typ lite fest (eller som jag o Tutis ska börja kalla det: hippa xD) .. egentligen var det väl förfest - men med 15 personer fram till typ tolv-ett^^


Bild från Crank it up!

Nu börjar jag känna mig förkyld igen :/ vaknade med hosta och ont i halsen! Haha.. asså jag tror att jag har hostat hela tiden, men nu är det så pass att jag märker av det själv :O





Kommentarer


Kommentera inlägget här: