notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lägg ägg

Kategori: Från förr

God morgon :)

Sitter och kollar Nyhetsmorgon medan jag käkar frukost, precis som varje dag^^ Även idag dricker jag te med honung innan kaffet - halsen SKA bli bra (: Jag har inte bestämt mig för hur mycket jag ska stressa än, ska ju till jobbet idag - men .. jag vet inte om jag orkar satsa på att dra om 30 min eller om typ en timme! Lär bli om en timme... måste dricka upp téet, sen kaffet, fixa mig och packa träningskläder..

I eftermiddag blir det spinning och core med Rebecca! Jag vet att man inte ska träna när man är förkyld, men jag har aldrig brytt mig om det tidigare - så varför börja nu?

Har en jävla låt på hjärnan, hörde den på pole dancen i tisdags och den satte sig verkligen: Jar of Hearts med Christina Perri.. det var första gången jag hörde den då men ah den har ekat i mitt huvud i snart två dagar nu.. o det är alltid lika roligt när man kan typ en taxtrad o sen melodin! SÅ "who do you think you are runnin' around leaving scars lallalalala lalala jar of hearts." Det är alltså det där som går på repeat i min skalle..





Kommentarer


Kommentera inlägget här: