notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Jag är Totties dvärgfoldhäst =D

Kategori: Från förr


Hihi =D
Eftersom jag drack vatten ur en skål som Tutis fyllde på åt mig förra helgen kom vi fram till att jag var hennes husdjur. Hon skulle tänka på vad jag är för slags djur - och idag kom hon på det!



Nu är jag kar med skolarbetet för denna vecka =D
- så kan jobba imorn och fredag, jag behöver pengarna så det blir awesome det!

Ikväll har jag tänkt vara hemma - är så förkyld. Nu vill jag bli frisk och ska testa taktiken: vara hemma och vila!

Kommentarer

  • Tottie Hot säger:

    AAAASSUM!!!!! Vad söt du har blivit som dvärgflodis ;)



    Hahaha jag veeeeet, men de sa det på nyhetsmorgon och sen såg jag den där länken så klart man sätter kaffet i halsen liksom xD

    2011-05-05 | 23:56:51
    Bloggadress: http://totties.blogg.se/

Kommentera inlägget här: