notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Efter jobbet är det helg!

Kategori: Från förr

God morgon!
- pastan är kokad så lunchen är nedpackad (pasta och köttfärssås). Frukosten är uppäten, idag blev det två mackor - en med ost och tomat samt en med salami. Jag har tänkt dra till jobbet med samma tåg som igår, för det går hela vägen utan byte. MEN kaffet är inte uppdrucket än, men får dricka det samtidigt som jag fixar mig.

Eftersom det är fredag måste jag tänka på vad jag tar på mig redan nu - kommer ju inte hinna åka hem efter jobbet. Eller ah, hinna och hinna... jag kommer inte palla! Om jag jobbar i åtta timmar är jag klar runt halv sex, jag måste hinna åka till bolaget och sådant också.. frågan är hur vädret behagar sköta sig.. hoppas på att kunna sitta i tanto ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: