notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

alla har ett magnetfält omkring sig, man väljer själv hur man laddar det.

Kategori: Från förr

God morgon!
Jag sov till klockan åtta idag igen .. vilket är helt okej då jag börjar klockan tio! Precis som föregående natt vaknade jag en gång av hosta.. orkar inte vara så här förkyld: ont i halser, nyser varannan minut och snoret rinner konstant!
Idag har jag två seminarium sen blir det till att gå hem, vila och dricka te. Måste ju bli frisk snarast möjligt, snart är det ju helg och då pallar jag inte ligga hemma och va sjuk^^ inte för att jag brukar ligga hemma om helgerna ens när jag är sjuk.. men ah, orkar inte få lunginflammation en gång till så: förkyldningen ska BORT!

Jag måste även säga WHAT UP with the väder.. det är ju kallt igen! Höll på att frysa ihjäl både i måndags och igår - för att inte tala om i helgen! Var tog värmen vägen? Nej jag vet, jag är inte ett värme-fan egentligen: MEN JAG ÄR SÅ TRÖTT på vintern. Vill kunna gå ute utan att va klädd i tre-dubbla lager från topp till tå...

OJ. Vilken töntig IKEA-reklam. Hade inte sett den innan! En dude med mustasch och vit pyamas som sjungen vaggvisor när de andra släpar runt sägnar i mönster...

Nu ska jag gå om en timme.. så ska väl dricka upp mitt te och koka på kaffe =)
- kanske ska dricka vatten också, kaffe och te är ju ganska vätskedrivande..

HAHAHA asså det är tre småtjejer, "Flodis vänner" som samlar pengar till dvärgflodhästar, på Nyhetsmorgon - och den kvinnliga programledaren pratar verkligen steriotypiskt som hur man pratar med barn.. och den manliga programledaren sitter försöker få dem att börja skratta ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: