notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

You're the apple of my eye

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag och min gäst lilla Jackie är vakna, vi har käkat frukost och nu står hon i duschen.. så jag passar på att låna hennes dator då min egen har kraschat =(

Igår tröst-shoppade jag lite efter min dators död. Det blev två cup cake-skålar, en plättlagg och en liten kaffepress! Så det var ju i och för sig inte SÅ onödiga saker :)

Efter mina inköp mötte jag Fatemeh och vi drog till Café Blå på Östgötagatan! Vi skulle göra en artikel om caféts ägare - hon spår i latte! =D
- Det var ett mysigt fik, god latte och mycket roligt att bli spådd gratis (man betalar för latten och så ingår svar på en fråga).

Det hon sa till mig var att det kommer vara mycket attraktion i mitt liv framöver. Det såg hon då det bildades en penis i mjölkkummet då hon hällde ner espresson. Hon såg att jag kommer träffa ett gammalt ex inom de närmsta 10 dagarna och det kommer väckas nya känslor... jag kommer hitta kärlek och jag måste lära mig att lyssna och ta det lugnt istället för att bli arg och skrika (?) xD

Efter två timmar på fiket drog vi till hem till Fatemeh och skrev artikeln :)
Jag var inte hemma förrän halv tio, då orkade vi inte gå ut. Så vi la oss i sängen, käka nudlar och kollade på Scooby-Doo! Sjukt mysigt (:

Idag blir det stan och mer shopping till lägenheten! hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här: