notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

wiihiihihih

Kategori: Från förr

BTW - jag bloggar från mobilen annars så det är drf det ser så .... ihoptryckt ut ^^

Nu sitter jag i skolan - vi jobbar med tidnignen.. den ska vara relativt klar idag!
... jag är klar med de justeringar jag skulle göra, så väntar på att ngn ska behöva hjälp med något.

Eftersom Dubbeldime och Emma är i stan nu så lär man ju festa med dem =D
(men snälla, inte Harrys?)... yeas.. jag är rastlös.

Hahaha juste - jag blev glad imorse! Therese (syrran) hade inte snott mina smycken: de låg i ett skrin! xD



Jag har inte lagt upp bilder på¨ länge då jag inte har någon dator - och min kamera är borta :(
- så tog en av de bilden jag kunde hitta i mitt bloggarkiv ^^ Här är jag i Mellerud, på Emys landställe 2006!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: