notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"Nu har vi fint besök från Ullared"

Kategori: Från förr

Nu har jag sovit min första natt i nya lägenheten!
- Min nya säng är helt awesome måste jag säga ^^ hihi

Jag har varken kaffe eller te här hemma :( eller jo jag har kaffe, men ingen bryggare! :O
- måste lösa det här snarast!!

HAHAH enkelspår förbi Älvsjö - gud vad skönt att jag både bor och går i skolan i Flemingsberg nu xD

Igår gjorde jag, Niko, Lee och Sofia vårt kaffe-test. Vi är en av de testpaneler till tidningen. Så mellan 12 och 16 testade vi kaffe på olika ställen i Stockholm - Centrum, Östermalm, Söder, Bandhagen och en OK-mack. Efter det var man lagom kaffe sugen asså - men nu skulle jag kunna ta en kopp! Runt fem kom Pappa, Anna, Rikard och Viktor på besök. Jag fick en micro som inflyttningspresent =D
- De hade med sig lasagne också, helt awesome!!

När familjen hade dragit kom Tutis hit och hälsade på =D hade inte träffat henne sedan förra måndagen - så det var på tiden! ^^

Idag blir det mass skolarbete antar jag, har tre möten att gå på i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: