notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Nice day for a drive through the city

Kategori: Från förr

Sitter i min sköna säng och kollar på "The big bang theory" - har inte direkt följt det, men måste säga att serien är underhållande ^^

Snart ska jag nog ta tag i disken från middagen. Precis som till lunch åt jag lasagne.. Det är sjukt gott, så jag klagar inte! :D

Imorn kommer farfar och Viola hit på morgonen, de ska sätta upp hyllor åt mig :D dessutom har de med sig min soffa och stolar! hihi
- Sen på kvällen (efter min pole dance-träning) kommer Stefan hit med mitt bord och DVD-ställ :D
Lägenheten blir mer och mer klar!!! hihi, får se vilken dag jag åker till stan och köper inrednings-grejer för mina födelsedagspengar som jag har sparat!! hihi där blev ni förvånade va? ;) yeas, det är så: om jag lägger pengar i en burk så ligger de kvar där i typ ett år åtminstonne (kanske mest för att jag brukar glömma att jag har dem, men i alla fall^^).


Kommentarer


Kommentera inlägget här: