notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

My day

Kategori: Från förr

MEN NEEEJ, INTE OKEJ!!
- det finns inga kaffefilter :(
Så nu sitter jag och dricker te och längtar jag till skolan..

Vi påbörjade en ny delkurs igår. Tidsskrift. Vi har två redaktioner som ska sätta ihop varsin tidning.
- Det kan nog bli jävligt kul asså :)
Jag har dock två rester från förra delkursen.. skulle lämnat in allt igår - men då jag inte har gjort dem så var de lite svårt.. två omskrivningar är det.. men får väl ta tag i det asap! Hade tänkt göra dem i måndags - men då tvinga Daniel, Felix och Niko med mig och Laura till en pub. Så det blev 75 öl och var hemma kl 5 så det kändes inte som det var läge att skriva då ^^ haha ... Men det va kul som fan iaf, hamnade på Harrys mot slutet av kvällen ^^ Blev sur för att Crille slog min hand TVÅ GÅNGER så jag marscherade hemmåt, skulle egentligen åkt hem till Tutan - väl i slussen hittade jag en ledsen kille - han hade råkat kyssa en transa! Så jag var snäll och bjöd honom på en cheeseburgare ^^

Igår berättade Rebecca att den nya grejen på donken är: cheeseburgare med bacon 15 kr! Det låter ju helt awesome!!

Idag ska jag till IKEA igen - inhandla en säng bland annat! hihi
- För igår hämtade jag mina nycklar till min lägenhet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: