notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag är mycket duktig idag!

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma en sväng och käkar lunch. Kycklinggryta med bulgur som jag har lagat alldeles själv ;)
- imorse gick jag upp när jag egentligen skulle gå till bussen, så blev en aning stressad, men som en skänk från ovan kom en motorvägsbuss! Jag hann till lägenheten i den tid jag hade tänkt (kl 9). Sängleveransen kom runt 10 så jag hann plocka lite med grejer innan också.. Mamma slutar jobbar runt halv fyra - då ska vi börja flytten av alla mina grejer från garaget!!

När jag kom hem nu såg jag en kopp te jag glömde drick ur imorse (inte hann heter det nog) .. så jag hällde i det i ett gals med is i hopp om att det skulle smaka iste^^ Det gör det nästan! Trots detta var bara de första klunkarna goda..

Nu ska jag nog vila lite framför TVn innan jag orkar fixa kaffe. Att sova till 'Greven av Monte Cristo' från -75 lär ju inte vara några problem^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: