notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

It's all happening!

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag lydde Totties råd och sov inte 12 timmar inatt (som jag har gjort typ hela veckan) - och se på fa-aan asså, jag är inte trött! Så man kan alltså sova för mkt, trodde det var en myt ^^
- Nu har jag käkat frukost; fick för mig att laga omelett med tomat, parmaskinka och cambozola. Visst är jag duktig som orkar laga värsta frukosten ;) ... eller okej.. det är varken svårt eller jobbigt - men vanligtvis är man ju så trött att man knappt orkar bre mackan ^^ haha...

Så nu när jag har druckit upp mitt persika- och mangote så blir det till att packa ihop datorn. Det stora problemet denna dag lär bli att klä sig, strörre delen av min garderob är i flempan lxm! Genomtänkt? Nej, kanske inte^^ jaja, i värsta fall får man väl skippa det där med kläder idag ;)

Idag ska jag hämta mitt internet, åka till lägenheten med lite mer grejer och fixa ett tag. Sen skolan för en föreläsning. Efter den ska jag tillbaka till min lägenhet och invänta Stefan som kommer med min TV!! =D
- sen är jag inflyttad på riktig! ;)

Så ikväll ska man väl fira det antar jag!! hihi^^


Till sist den VIKTIGASTE nyheten!!!
- Malin och Simon har änltigen fått sin lilla bebis - Wilma! =D
Så nu är jag moster igen (: hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: