notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

final countdown!

Kategori: Från förr

Dutuduttu-dutuduu-dutuduttu-dutdudu-duu-duu-tudu-du!!
- jag kollar lite halvt på Indiana Jones ^^ eller rättare sagt står den på i bakgrunden...

Mamma och jag har kört det mesta till lägenheten nu. Lite mer kommer imorn :)
- då ska jag även hämta mitt internet och sååå! =D
.. sen kan jag flytta dit på rikigt!!

Jag sov inte middag idag trots att jag sa att jag skulle göra det. Jag gjorde en rest istället - skrev om mitt reportege... SÅ nu är jag megatrött.. jag MÅSTE lida av järnbrist eller ngt, det är inte "normalt" att vara så här trött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: