notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Drop dead!

Kategori: Från förr

Bakis som ett djur! Törstig - det är synd om mig :( ligger här alldeles ensam o bakfull... Va på Rocks med Emy o Daniel igår! Först föra vi med Hannah o Lydia :) det va nice! O efter krogen drog jag med till Peter o snacka massa om politik, religion o saker jag har glömt idag ^^ Vet dock inte hur mkt jack jag fick i mig igår! Var fortfarande full när jag slira hemåt vid niotiden imorse ^^ baksmällan slog till efter jag hade käkat omelett jag lagade åt mig själv^^ Men nu börjar jag faktiskt må lite bättre (: monsterhuvudvärken har gått över o jag mår bara lite illa^^ - men kan inte resa mig upp än ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: