notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

VILL DU LIGGA MED MIG DÅ!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Okej. Ett problem har uppstått. jag hade bokat tvättstugan till NÄSTA söndag.. suck.. blir lite trött.. menmen det e bara att tvätta lite för hand o sen bara packa sådant som är rent: behöver ju typ bara en uppsättning kläder xD Nej men åker ned i kjol och har med mig jeans.. det är en plan :)
- Hittade en sovsäck hos mor, så behöver inte hämta den som är hos Tottie - en sak mindre att göra. Tältet ska dock hämtas när Rebecca kommer från landet - måste även till affären och apoteket en sväng också.. jag gillar att allt är så planerat :D Mamma erbjöd sig att köra mig till stan imorn (ja, komma och hämta mig och köra mig till stan :P). Tänker nästan acceptera det erjudandet - väskan är ganska så tung. Sen släpa tält, sovsäck och grejer - känns inte så lockande!


Rebecca på Sweden Rock förra året :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: