notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

damdidamdam

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

God morgon,

Vet inte om jag ska känna efter hur jag mår idag ^^
Igår drog jag och Rebecca till tanto och hängde med Crille, Calle, Pedro, Jenni, Emilio, Chris, Candy och några ^^ Fixarn kom fördi och läsa sin dikt om Honrstull och skulle måla av Rebeccas vackra ansikte - men det gjorde han inte :P Jag vill minnas att jag sjöng en massa - hade en salig blanding av låtar på hjärnan^^

Drack väl en liter vin eller liknande - så blev lite salongsberusad vill jag minnas, men jag drog inte med på krogen! :O Kan bero på att Rebecca också skulle hem .. men jag åkte hem till mig! Minns inte sist jag drog hem själv efter aloholförtäring! På centralen blev jag lagom förvirrad - det var ett stort galler mitt i gången! Så jag var tvungen att fråga en polis/vakt (?) om vägen till tåget xD - för jag har inte alls bott i Stockholm i 20 år .. så jag har ingen aning om andra vägar? Men jag var salongsberusad - så gallret förvirrade mig totalt :P

Jag minns inte riktigt hur länge jag fick vänta på tåget, men jag kämpade verkligen för att inte somna! Väl på tåget slocknade jag direkt.. vaknade som tur var i Huddinge! Tror jag har en inbyggd väckarklocka eller något - jag vaknar (nästan) alltid en station innan jag ska av .. så var det när jag bodde hos mor också! Det är en bra grej asså ^^ men jobbigt när den inte funkar och man får gå lååångt!

Appropå att gå långt, jag och Rebecca prommenerade till Djurgården igår på dagen :) Det var mysigt, massa blommor och fåglar överallt. Kanadagässen hade fått ungar som simmade runt som små gråa dunbollar :p  Vi såg även änder, en mås, en kråka och en svan ^^ som de riktiga fågelskådare vi är - eller mest Rebecca! Hon är även fisk- och skräpskådare :) (ja, och gick runt och inspekterade allt i vår omgivning^^). När vi inte orkade gå mer, satte vi oss i skuggan under gammelmor pilrot och kände på vattnet. Vattnet var varmt, nej det andra! ;) haha jag hade lite svårt med orden igår måste jag säga - det var mycket som var "nej det andra" ^^ Jag har varit galet sugen på att bada i en månad nu, så snart måste dett ske! Om jag åker ut till mamma senare ska jag tvinga syrran att bada med mig!

Idag ska nämligen jag med min syster och mor på stan! Vi har sådana dagar lite då och då :)
- så jag ska byta min shorts ..har bestämt mig för att de skär av midjan väldigt abrupt så behöver en storlek större i alla fall. Så är det när man är byggd som en moraklocka (som min kära mor brukar säga år mig). Jag ska även ge mamma äran att köpa mig ett hålslag och lite nya kläder! Det är det som är finessen med våra mamma-dotter-dagar på stan: mamma betalar =) Jag måste även se om jag hittar någon billig kamera. Det här är ju katastrof, känner mig lite handikappad utan..

Skulle bara gå in i bilddagboken för att kolla om jag hittade några spännande gamla bilder att lägga upp - då såg jag att idag är det två år sedan som jag tog studenten! Fan va jag vill göra det igen, inte gå om gymnasiet - men ta studenten. Det va fan en av de bästa dagarna i mitt liv :D


Kisspaus på Djurgården. Fan va awesome det var att åka flak men min skinnjacka var ganska så stel av torkad alkohol efteråt vill jag minnas! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: