notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

living in the real world stinks

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Hello hey :)

Känns att jag var ute igår, ont i huvudet och illamående. Alla grejer ligger utspridda i hela lägenheten och Aristocats gick på repeat när jag vaknade ^^ Lyckades se scenen med gässen och slutet två gånger innan jag vaknade helt och kollade på hela filmen :P Nu käkar jag frukost och inser att jag måste ätit som ett djur när jag kom hem igår, typ allt bröd är slut igen :O eller jag har ju MASSOR med knäckebröd, så får köra på det sen!

Igår drog jag till Rebecca runt sju, efter att jag hade fixat mig och druckit rödvin. Vi skulle skynda oss till Broder Tuck, men det gjorde vi inte. Vi drack Jack! Så vi kom precis efter att Cruel Pin hade spelat^^ asså hur lyckas jag alltid? Eller det kanske inte är så konstigt, alkohol får inte tiden att gå lika långsamt som handlingsförmågan - tyvärr! Men vi tog en öl med systrarna och fick höra om hur bra de hade spelat från alla som hade kollat. Segt att man missa... men men får catch 'em next time :) Jag och miss Complain drog tillbaka till henne och efterförfestade lite medan vi bestämde oss för hur vad vi skulle hitta på näst! Det belv att dra till Söder igen, till vår efter-efterförfest! Där befann sig Sandra, Johan, Max, Mathilda och lite fler människor :P

Vi skulle dra till Imperiet - men vi var tydligen för unga! haha.. så det blev Kvarnen istället! Jag vet inte hur mycket jag drack under kvällen med glad i hatten var man allt! Fick höra att jag ser ut som Kesha - visste dock inte vem det var. Så frågade Sandra ^^ haha då fick jag veta att det är Tick Tock-bruden.. inte för att det sa mig så mycket mer än att jag har sett massa parodier på hennes musikvideo^^ Så var ju tvungen att checka in orginalvideon nu på morgonen!


Asså hmf, nja tycker nog inte att jag är speciellt lik henne ^^ Hade väl liknande sminkning och boots på mig (vilket hon har i videon).. o jag va full men annars vette fan asså! :p jag håller nog inte med the dude som skrek "You look exactly like Kesha!" till mig på Kvarnen^^

Hemresan igår var mycket spänande, eller jag hade sånt jävla flyt asså ^^ Först skulle jag hitta bussen, fråga typ tre personer om vägen tills jag såg busshelvetet komma - då kastade jag mig över gatan utan att kolla mig för, men jag överlevde! Trots att jag inte hade något busskort (det gick ju ut igår) kom jag på bussen utan att betala^^ Somnade självklart innan vi ens hade passerat gullmars, vaknade i Huddinge! Så kom av bussen i tid :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra - antagligen gå ut! Det är tydligen Ebba Gold på Harrys ikväll, men Harrys... det är så jävla B xD hahaha gårdagens stående skämt! (asså det heter ju Harry B James). Det var jag tvungen att skriva till James på fb - min humor är så  underbar, speciellt när jag själv tycker jag är mest rolig xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: