notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

inget bättre för mig.

Kategori: den eviga monotomin

Hejhej..

Idag höll jag på att somna på jobbet - tror jag gjorde det i några sekunder^^ Skyller på vädret och det äckliga kaffet.. Sen kan väl vem som helst bli trött av att sammanställa två miljökontroller .. var tvungen att springa från jobbet strax efter tre, han handla lite mat innan jag kom till tåget... fick tvättid idag.. så det är det jag gör nu, tvättar alltså .. stoppade just in den andra maskinen .. vill vara klar .. är trött och varm.. så på en aning dåligt humör kan jag väl erkänna.. Jag och mamma åt kinamat till lunch, så nu har jag massa sånt hemma iaf :) det är nice! Det blir fan nudlar och biff med bambuskott till middag ikväll!

Haha asså jag kollar på en halv b:ig film på fyran också ^^ en typisk romantisk komedi från slutet av 80-/början av 90-talet! Undra om den slutar lyckligt? ;)

Det är massa snack om att man ska orka ta sig till grönan idag .. det tvivlar jag på att man gör.. men man ska aldrig säga aldrig - samma sak gäller tanto. Det är .. var.. dåligt väder - den ursäkten går bort. Kolla just ut genom fönstret och det börjar bli sol typ .. men det HAR regnat .. okej. Min ursäkt får vara att jag är trött och ska jobba imorn. Då blir det dubbla pass - först till kontoret sedan ut till Nacka och hämta barn :)

Jag vill att det ska vara helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: