notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Två förfester, två efterfester men ingen jävla fest!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Att säga god morgon klockan tre känns ju lite fel!
- men jag vaknade för en halvtimme sedan..
Jag vet inte riktigt vad som hände där, brukar ju inte sova så länge. Vädret kan ju vara en bidragande faktor - jävla regn asså^^

Ska väl ta mig en kopp kaffe snart, så man vaknar till liv..

Igår blev det massa hattande runt på söder. Mötte Rebecca och Sandra i gamla stan vid halv åtta, då drog vi till Agge och förade lite - men de skulle till tunnan klockan nio typ så vi drog hem till Vicke-picke! Det var sjukt länge sedan jag träffade honom och Viktor - så det var trevligt :P Så fort vi kom in genom dörren skrek Vicke-picke:
- Jag är skyldig dig en öl!!
Det hade jag helt glömt, med tanke på att det var två-tre år sen jag björd honom på en liter öl typ ^^ Det var när Rebecca hade fest (2008) och vi hade slut på alkohol - så vi smet ner på krogen en sväng :D Inte för att jag fick tillbaka ölen igår, men tyckte det var roligt att han kom ihåg det xD

Det kom lite till folk dit, bland annat en Oskar som drack champange med jordgubbar- fint ska det va! Vi lyssna på massa 90-talsmusik och kollade på Arkimedes på youtube: som vanligt höll jag och Rebecca på att dö av skratt när den lilla ugglan från Svärdet i stenen asgarvar åt Merlins påstående att människor kommer kunna flyga! Asså det klippet är FÖR BRA!

Vid elva ville de dra till Sommar - men det var inte jag, Rebecca och Sandra så taggade på! Så vi drog och träffade Charlie, Anton och Mathias! De hade jag inte heller träffat på år och dag - vi satt utanför Charlies port och var sociala ett tag. Vi fick med oss Anton och Mathias till Hellströms, eller ah Rebecca och Sandra satt utanför och väntade medan jag, Anton och Mathias gick in^^ Jag gick i och för sig bara in för att gå på toa ^^ Där hittade jag två kiss-kompisar :P De var fascinerade av min tatuering! Hihi, har ett minne av att en av dem pussade mitt ben (alltså tatueringen) ^^

Sen blev det lite segt, alla försvann åt olika håll .. tillsist hittade jag Anton och Mathias på Medis - satt med dem ett tag .. då övervägde jag att åka till Harrys - men klockan var typ två .. Så efter att jag hade hittat Sandra och Rebecca nere vid garaget (vid medis) bestämde jag mig för att dra hem!

Jag har lyckats vakna i Huddinge två nätter i rad, asså när jag var på väg hem. Jag har en enorm talang för det där måste jag säga :D
Bara för det kommer jag väl åka för långt nästa gång xD

Så vad händer idag? Det återstå att se - har möte klockan åtta imorn .. så lär ju inte göra ngt allt för spännande^^

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Kissemurran asså ;D

    2011-06-21 | 08:43:56

Kommentera inlägget här: