notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

touch phobia

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Så nu sitter jag hemma och försöker få in min jävla artikel i indesign - jag har laddat hem testversionen... och efter jobbet orkade jag inte gå till skolan..... men det här funkar inte!!
- Varför måste vi göra skiten i indesign..

Ja, igår blev man kanon i arslet (ett nytt uttryck Tut lärde mig igår). Så fär er som inte vet vad det betyder är det inte svårare än så här: kanon i arslet = dyngrak. Jag ramla ur Totties soffa medan vi förade - o hennes kommentar på det var: men Cissi ta det lugnt, jag har städat!
Vi slirade in på Harrys strax efter elva ^^ precis lagom till att Posh Vandals spelade :) De var mycket duktiga måste jag säga!!

Det som är jobbigt med att ha kul är dagen efter. Vaknade upp död på Totties soffa! Skulle liksom jobba idag. Det var hårt men jag klarade mig ^^ Mamma bjöd på kinamat till lunch :D dessutom fick jag ta med mig det som blev över hem :D hihihi! Så jag har just käkat lite sådant!

Jag kollar på The Big Bang Theory - jag älskar det. HAHA. hahaha.. Sheldon är så rolig :D
- Nej, jag har ingen ork att plugga. Jag SKA.. men InDesign motarbetar mig :( 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: