notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lite kaffe på det här

Kategori: den eviga monotomin

God morgon,

Jag är trött idag. Kommer bli segt att jobba .. segare än vanligt skulle jag tro.. men men det är bara att dricka kaffe och se glad ut! Behöver ju pengarna så det är bara att bita ihop. Sen är det helg, som tur är! :D Igår trodde jag att jag skulle dö av tristess efter lunch, som tur var fick jag springa iväg tidigare då jag skulle hämta barn. Det var bara ett barn igår - och eftersom det bara var Oscar spelade vi kula i en timme efter vi kom hem, han käkade typ 12 köttbullar till middag (grabben är 7 år). Efter maten kollade vi i hans nya Star Wars-bok och spelade fotboll^^ Mycket roligt ;P

Ikväll blir det Cruel Pin på Broder Tuck, sen får man se var det bär av! Hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: