notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag är äldre nu, men jag är fortfarande barn!

Kategori: den eviga monotomin

Dagens planer är ändrade!
- Farfar och Viola kunde inte komma med mina bord förrän klockan sex. Så det får bli en annan dag istället. Jag har inte varit på gymmet - Rebecca hade ont i skallen.. men vi ska ses nu snart (när jag har fixat mig klart). Det blir en prommenad istället för gym!

Jag har just käkat lunch - kinamat.Har en hel låda kinamat kvar.. asså jag och mamma beställde varsin låda tre små rätter igår. Vet inte riktigt hur mycket kineser äter .. men hittils har den maten räckt till: varsin lunch till mig och mor, middag till mig samt en lunch till (den jag just förtärde)^^ .. OCH ja, det är typ en låda kvar! Eller okej, nu överdrev jag.. det som är kvar är biff med bambuskott (hela), halva kyckling med ananas och curry och halva kyckling med vattenkastanjer.. så ja, jag lär ju klara mig ett tag :)
- Hade tänkt slippa handla mat innan Sweden Rock! (=MÅNDAG!!!)


Nej men nu kanske jag ska sätta lite fart och sminka mig - så jag kan dra till stan och möta Rebecca någon gång^^

Tror detta var 2008 ;P
Jag och Rebecca hade tydligen mycket roligt inne på toan på donken i Slussen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: