notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hur svårt kan det va'

Kategori: den eviga monotomin

God morgon,

Medan jag nu sitter och käkar frukost inser jag att det är dags att åka till affären inom kort.. i min kyl har jag: lök, vitlök, smör jag fått gratis på stan (det va någon reklamgrej för bregott) och lite saft och sådant. Jag är inte så jävla sugen på att äta knäckebröd utan någonting på - blev lite trött på det under festivalen ^^ haha.. nej men det går ingen nöd på mig jag har både nudlar och pasta också :P och säkert något spännande i frysen.. men ah - frukost är det som är problemet. Vet inte när jag ska hinna handla bara. Jobbar hela dagarna, ikväll kanske man måste dra sig till tanto då Crille och Charlie fyller 21 :) Imorgon ska jag passa barn och på fredag är det fredag.. då vet man aldrig vad som händer - eller jo, Cruel Pin på Broder Tuck! :D

Igår drog jag tidigt från jobbet och åkte ut till mamma. Hjälpte Therese att fixa hår och smink innan hennes bal, syrran går fan ut nian idag :O känns typ som jag just gjorde det måste jag säga ^^ haha! Eller kanske inte men .. nästan!
- Efter jag fixat klart, käkat lövbiff och så mötte jag Celina! Vi slog följe till ett tanto där regnet stod som spön i backen ^^ Men det löste vi med att sätta oss under bron såklart :)

Det blev några öl och trevligt sällskap innan jag var tvungen att dra hem. Det är tråkigt att man jobbar, men ah behöver ju pengarna så... smällar man får ta..


Foto: Fröken Mordhot

Kommentarer


Kommentera inlägget här: