notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"Har du spillt rödvin på halsen.. NEJ du har knullat!"

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Hello hello nu är jag hemma igen!
- Lite sliten efter en vecka på Sweden rock måste jag säga.. men helvetiskt roligt har jag haft det!! =D

Såg fler band än vad jag trodde att jag skulle göra - det vill säga typ .... sju? Judas och Ozzy var BÄST! hihihih.. längtar efter Wacken då jag får se dem igen! :D För då ska jag försöka inte vara så galet full att jag somnar ståendes ^^ På Judas ramlade jag, eftersom jag somnade då.. skulle hitta hem till tältet efter med vill minnas att det var galet svårt - o ja, jag stod själv! Mordhot hade lämnat mig för att se slutet av The Damnd hon däcka i moshpiten ^^  hihi... ah när Rebecca valde att inte komma ned till den awesome:a festivalen flyttade jag från centralen/plattan (mitt tält) till bordellen (Mordhot och Hankys tält). Jag sov inte i mitt tält alls ^^ Hade knappt mina grejer där :p
- så det var mycket värt att ha med skiten!

Hela festivalen luktade bacon.
Det var mycket äventyr både innan, under och efter festivalen måste jag säga. På vägen ned låg Kron typ mellan 140-190 hela vägen ned i sin lilla blåa bil^^ När vi skulle rasta på A6an, centrumgrejen vid typ Jönköping, ringde vi (från Krons bil) till Calles bil, Kron får prata med Mordhot:
- Vi ses på A6, Kron
- A6???!!! Vi är ju på E4:an!!!! Mordhot

När vi skulle hem var Calle inte i bruk att köra: han blåste 1,5 promille - så tack den som stal Hankys sprit dagen innan xD Så hon kunde köra oss hem! Efter att ha tankat svängdes det fel men GPSen sa att vi kunde ta en skogsstig till E4an igen - men när man skulle svänga igen enligt GPSen fanns det ingen väg: så vi ragga runt i skogen ett tag xD haha!

Ja, då kanske jag ska berätta lite vad som hände under festivalen.. så jag måste börja med att säga: vad är det för jävla fest!?!

Vi söp satan hela veckan, massa varm öl, varm cider och grogg - o det satans jävla rödvinet! Sparade det till sist så jag fick ha ont i skallen o må skit i bilen ^^ haha.. just nu kommer jag inte på vad vi gjorde mer.. haha åkte kundvagn! Hängde med sköna människor.. hm.. lyssna på bra musik.. skrattade och skrek.. hm hm.. hm... gömde oss för regnet om nätterna.. svettades ihjäl om dagarna.. BADADE!!
- Jag har även skaffat mig en schysst bränna - röd näsa, röd axel och röd hand...

På vägen hem bestämdes det att vi skulle fortsätta supa - fast på Harrys (såklart)^^ Där träffade jag min underbara Tutis :D Vi drack öl och dansade - sen blev det Max och taxi hem. Tutis betalade resan med 10:or xD haha!

Idag sov JAG till klockan halv två!! Det har inte hänt på hur länge som helst... kan försvara mig med att jag vaknade klockan nio och elva innan ^^ Vi käka frukost, typ kl tre, på Subway och sedan blev det stan! Jag köpte nya lösögonfransar :D Vi mötte Tezzi och Emilio en stund, men de drog när jag och Tut ville käka på Jensens :p Det blev kött och öl för hela slanten - så nu är jag inte så rik längre (inte för att jag var det innan heller men i alla fall ^^)..

Nej, imorn ska man jobba... så dags att sova snart? Inte för att jag vet hur fan jag ska kunna somna redan, nu när dyngsrytmen är lite annorlunda :P haha..

Om jag kommer på vad som hände där nere på festivalen kan jag ju uppdatera ;)


Kommentarer

  • Hanky säger:

    ååååh vill jö bara tillbaka nu, nu NUUU xD saknar till och med tälteet!!

    2011-06-13 | 23:34:10

Kommentera inlägget här: