notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

=)

Kategori: den eviga monotomin

Hej :)

Hemma från jobbet, just käkat och kollar tv.. asså ah, en kväll till då jag bör hålla mig nyker - sen jävlar är jag ledig :D haha.. ah imorn är det sista dagen på jobbet! Idag sorterade jag mammas kontor - hon hade sjukt många linjaler, massa papperslim, gem och gummisnoddar! Så det enda logiska är att min mor tycker om att mäta och sätta ihop saker? Dagen till ära bjöd företaget på lunch - de drog igång en stor grill och grillade käk :D mycket trevligt!

Igår åkte jag hem till pappa efter jobbet, hann in precis innan himlen öppnade sig och regnet öste ned! Min kära lillebror bjöd mig på kakooor^^ sen kom pappa hem och gräddade våfflor! haha.. efter det kom Anna hem med vin, ost, parmaskinka, oliver och soltorkade tomater! Man blir gödd där måste jag säga!
- inte nog med att Anna vann 20 000 på postkodlotteriet nu i våras, nu vann hon fyra cyklar! De levererades igår.. hahah asså... det stod Postkodlotteriet över hela sidan av cyklarna xD hahaha! Supersnyggt^^

Idag gick jag upp klockan sju imorse, kände mig totalt utvilad .. kom tidigare till jobbet än vanligt! Asså det där med att bo i stan är ju sjukt underskattat...


vaaaaad skaaaa jaaaag gööööraaa nuuuu??






Kommentarer


Kommentera inlägget här: