notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det är bara att köra

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Hej hej hej..

Kom just hem igen - nu är det hög tid att packa, för imorn bär det av till Dalarna!! Först till Borlänge och Peace & Love och sen direkt till Gävle och Getaway :D Så mig ser storstan inte röken av på två veckor ^^ hur ska ni som stannar hemma klara er? ;D


Jag kan ju börja med att resumera helgen. I fredags var det midsommar, om någon hade missat det? Då var festen på Krons landställe! Efter en hel del vodka och öl var jag i fin form! Hade inte käkat så mycket då faktiskt.. udda med tanke på att det var midsommar^^ men thats life!
- Jag drack och dansade runt en hel del vill jag minnas, till sist blev jag lite trött och tog en "power nap" i en stol :P Vaknade till liv, hittade rester på bordet vi satt vid - så käkade det folk hade lämnat samt drack en del vatten. Sen var det bara att köra igen! Vissa försvann till krogen - min lilla Tutas var en av dem! JAg stannade hos Kron :) Vi dansade vidare och fick sällskap av Celina och Jimmy bland annat^^ de hade varit i tanto, för ovanlighetens skull ;) ihihi..

Jag fick med mig Celina hem efter några timmars kalasade :P
- Vi fyllekäkade varsitt ägg hemma hos mig, sen kollade vi Madicken en stund innan vi somna :P SATAN vad varmt det blev under natten. Båda vaknade klockan sju och behövde dricka vatten! Min lägenhet är så skum, den är galet varm trots att jag inte har några element på!

Lördagen spenderade jag och Celina bakis på stan.. vi letade tält, men hitta inget ^^ käkade på Max, solade i Kungsan samt höll Dean sällskap innan han skulle börja jobba =)
- Efter en sväng till apoteket drog jag hem till Tottie och kollade film med henne och Emilio! Det blev två chick-flicks och massa chips!!

Idag åkte jag till mor för att käka middag :) Helene och Mattias med barn var också där :P Det var trevligt att träffa dem - gör ju inte det allt för ofta .. precis som vanligt hemma hos mamma blev man matad till man höll på att explodera! Fick även mackor att ta med mig på bussen imorn :)
... Efteråt drog jag till stan och träffade Rebecca en sväng :) Vi drack kaffe och snackade skit ett tag.. nu måste jag nog packa jah.. jobbigt ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: