notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Be bold and mighty forces will come to your aid

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)

Tog lite sovmorgon idag, det vill säga att jag inte gick upp när klockan ringde - men eftersom jag vanligtvis går upp två timmar innan jag ska gå så är det lugnt :) Eller ah, mer stressigt men jag hinner ^^ jag känner mig ganska utsövd faktiskt! men men, ska gå om en timme.. så nu är det dags att sätta fart med frukost och klädval!

Igår var jag tvungen att kolla på Almost Famous, hade inte sett den på länge! Den filmen är fan som Taco Bar det är helt omöjligt att tröttna på!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: