notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

when M&M was just a snack

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)

Sitter och kollar nyheterna (irriterar mig på den nya metrologen), lyssnar på Aqua och käkar frukost! Nu är det bara tre arbetsdagar till midsommar och ledighet :D Nästa måndag bär det av till Borlänge och Peace & Love!!! Sen direkt till Getaway - ska väl passa på att vila den här veckan - lär ju bli hårt att festivala två veckor i sträck xD

Midsommar ska jag nog fira på Krons landställe - det har varit planen sen förra midsommar! hihi.. hoppas att det inte regnar hela helgen sen bara.. haha ja jag vet att det bara är tisdag - men i alla fall! Man vill ju kunna vara utomhus .. visst man KAN vara ute när det regnar .. men det är ju lite sämst!
Haha jag gillar min tankegång - det hörs att jag inte druckit kaffe än ..

Så ja, idag ska jag jobba, sen i eftermiddag åker jag nog till far min. Har inte varit där sen innan Sweden Rock. Det betyder att jag missar Flogging Molly på Grönan :( men men ah.. såg den Hultsfred 07.

- Igår hämta jag och mor upp syrran på Telefonplan - sen åkte vi till Pia (som har sin salong/affär i Västberga). Vi fick testa massa Mary Key-produkter :) Tror jag fick smink för sammanlagt 850 kr! Det blev en matt fondation (så man slipper se så jävla glansig ut), en mascara, en läpp-penna och ögonskugga :Dhihi.. dessutom fick vi massa bra tips - kommer säkerligen inte kunna applicera så myket av dem på mig själv: man behövde tålamod xD men lite tips kunde man ju ta till sig^^ .. Efteråt käkade vi, sen körde mamma först Therese till Östra Station (hon skulle till Vallentuna och vakta barn) och sedan körde hon hem mig - så ja, hon bedriver taxiverksamhet ;) hihi.. mamma kan va så snäll :P
Måste säga att det kändes lite ovärt att bara åka hem och sova när man var så übersminkad^^ menmen, vad gör man när man ska upp och jobba jämt!

Så vad säa jag säga om nyheterna då? hm.. bra med en organisation som motverkar att föräldrar gifter bort sina döttrar.. lika så en jour för barn som blir/blivit övergripna i träningssammanhang.. vad jag ska säga om att svenska barn utvecklar gluteninolerans i tidig ålder vet jag inte - eftersom det kan vara genetiskt vet jag inte om man kan göra så mycket åt det^^ Så till Grekland .. förtroendeprövning (misstroendeprövning?) kanske hjälper? Eller asså.. landet kommer ju inte få mer pengar bara för att de byter regering? Så de kanske är dags att börja betala skatt Grekland? Så resten av EU slipper betala för det som skatt vanligtvis ska täcka.. att få 12 miljarder i hjälpaket vart och varannat år är ju inte hållbart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: