notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

back to den eviga monotomin

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!

Att gå upp klockan kvart i fem var fan inte kul.. trodde jag skulle dö när klockan ringde!
- meeen.. det var bara att ta sig i skinnet, måste jobba. Det blir kort dag idag i alla fall, ska hjälpa syrran att fixa håret och så innan hennes bal :) Så måste ta mig ut till Nacka till tre! Sen ikväll ska man ta sig till Tanto, det är Sweden Rock-efterfest! haha.. nej jag kommer inte kunna supa, jobbar imorn också.. och resten av sommaren också! Nej, nu ljög jag ska ju på tre festivaler till i sommar =D

Nej, nu måste jag sätta fart så jag hinner till tåget sen!
- Snart blir det den första koppen kaffe på över en vecka!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: