notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Astirix och Obilix

Kategori: den eviga monotomin

Jag slog på tvn när jag vaknade (klockan halv åtta). På tvn visades Astirix och Obelix :D Jag blev hur glad som helst, hade egentligen tänkt kolla på nyhetsmorgon men det får vänta :D

(Till Rebecca: "Är det nogon här?", "Bara lilla jag" samt "Det finns bara en tjockis här.. och han är inte tjock!")

Jag trodde att man skulle ha behandlat sin text i InDesign till inlämningen idag - men det hade ingen av de andra gjort så då skickade jag bara in min text som den är. Om den ska designas får jag göra det sen... Så nu har jag inget skolarbete att göra idag.

Jag och Rebecca skulle träna idag - hon sms:ade att hon hade ont i huvudet. Hoppas att det går över till klockan nio-tio .. annars har jag ingenting att göra fram till kloclan tre - då kommer farfar och Viola med soffbord till mig!

Nej, nu är det dags för frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: