notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

you stole my boat

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Hemma igen :) men bara ett tag - ska snart till Tottie!
- får se vad vi hittar på ikväll (: meeen man kan väl gissa på att det blir öl inblandat ^^

Igår åkte jag till landet för att fira farfar :) men det var inte lika smidigt som det brukar vara.. vanligtvis tar tåget 27 minuter från mig.. men med tågen inställda försvårades situationen^^ det slutade med att jag tog mig till Södertälje och pappa fick komma dit och hämta mig^^ det tog tre timmar att komma fram. Vilket var jobbigt i sig, men att jag var bakfull underlättade inte direkt.. i fredags förade vi hos Tottie - tror vi blev en 15 pers eller ngt^^ Sen drog vi till Harrys .. den kvällens höjdpunkt var att jag och Rebecca fick tre dryga tyskar utslängda :D det började med att en av dem tog min drink - sen var de så arroganta att jag nästan kastade en flaska på dem! .. men jag ångrade mig och hämtade Robin istället, han slängde ut dem :) då skrattade jag och Rebecca mycket skadeglatt =D

nepp, nu ska jag byta om och åka till stan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: