notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

who do you think you are

Kategori: den eviga monotomin

Börjar känna igen mig själv igen xD
- va på harrys igår, ikväll blir det anchor och imorn ska jag jobba^^ sover knappt och äter en gång per dag samt en gång per natt ^^ haha... men fan va roligt jag har ^^

Trots att jag trodde jag skulle dö hela dagen igår lyckades jag komma igång runt elva-tolvtiden .. jag och Tottie hade tvåmansparty/förfest - landade på Harrys vit två typ ^^ ibland är det sämst att krogen stänger tre - speciellt när man just har got in the mood by then! hihihi.. men men de fick ut oss från Harrys efter ett tag iaf :P då drog vi till Max och köade med massa brats i skjorta, kavaj och röda byxor (eller han hade ingen kavaj).. blev lagom irriterad då vi fick vänta i 30 min typ! Så det blev taxi hem till Tutan - vaknade på hennes soffa när hon skulle till jobbet :) det vill säga runt halv ett.. låg kvar där till kl tre typ, kollade film och försökte resa mig ^^

När jag kom hem ställde jag mig faktiskt och lagade mat :O (det var ju ett tag sen jah orkade göra det..)
- det blev lövbiff i wook med pasta! =)

Nej nu började det bli dags att hoppa in i duschen - sen dricka kaffe.. då lär jag vara som ny igen :p har öl hemma, så ska bara hitta sällskap sen ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här: