notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

true story

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)

Jag började morgonen med att skära mig på osthyveln :/ det började blöda .. dumma osthyvel.. men jaja, life goes on^^ igår var första natten jag sov ensam på två veckor - det kändes mycket konstigt.. med tanke på vad som hände i lördagsnatt (vill inte gå in på detaljer, men jag har inte varit i sådan chock på mycket länge..) så är jag impomerad av att jag sov alls :/ vaknade var annan-/var tredje timme och kallsvettades .. så det var tur att jag slog på Gilmore Girls innan jag somnade :) det är mycket lugnande!
- Så ja, jag kollar fortfarande på serien :P det kanske var på tiden att kolla igenom den igen - det var ju trots allt snart ett halvår sen jag gjorde det sist^^

Idag har jag massa spännande planer! Om 45 minuter ska jag tvätta i tre timmar och sen ska jag åka till pappas jobb och få instruktioner för hur jag ska göra något slags protokoll.. tjäna pengar är nice - men jag tycker om att vara ledig.. så kan ju hoppas att jag får vara det någon gång^^ okej okej, jag har varit på festival i två veckor och igår segade jag hela dagen. Men i alla fall. hahaha... faast nu ska jag äta upp min frukost och fortsätta kolla på tv.. hihi =)

Eller ska bara berätta att jag fikade med Rebecca igår - vi satt på fåtöljen i några timmar och snackade sen följde hon mig till pendeln! Den var sen som vanligt... helt plötsligt kom en (vad jag antar var) en alkiskärring fram till oss:
- Är det här en passage?
- Ja....
- Men jag har vatten i knät och är skinnflådd mellan tårna så kan du mova!



Hittade den enda bild jag tagit från festivalerna i min mobil ^^

Calle sitter i vårt ihoppackade camp medan folk lastade bilen!
- han vaktade packningen med en vattenpistol efter att ha byggt en "mur" av grillspett/pinnar :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: