notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

torsdag

Kategori: den eviga monotomin

Hej hej.. jag skulle ju ta det lugnt igår - så drog till tanto drack både öl och vin, så hamnade på Anchor.. stannade inte så länge, Tottie ville ha vatten (vilket man inte kan beställa i baren). Vi drog till donken och köpte varsin meny och tog taxi hem till Tuten! ... jag har 75 kronor kvar nu. Eller har ju lite pengar på sparkontot men det ska jag ha till Wacken :O sen kommer jag hem.. o då kommer jag inte få äta på återstående delen av månaden ^^

Livet är underbart ^^

Om en timme ska jag åka till landet - Anna fyller år :)
- stannar där till på lördag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: