notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

stackars mig.

Kategori: den eviga monotomin

God morgon, jag mår inte bra :(
- trött och ont i magen, typ mår illa.. har säkert ont i huvudet. Varm. Sjuk? Vill inte vara sjuk.. så är inte sjuk.. men nästan..

Jag ska hem till far min till kl åtta. Ska hålla Viktor sällskap innan det är dags att jobba! Jag ooooorkaar iiiinte.. viiill soooovaaaa.. maaaaammmaaaa... nej jag klagar inte.. men det är synd om mig i alla fall.. o nu började jag nysa..

Igår var jag hos mamma, slirade dit i förrigårnatt efter ett besök i tanto. Övningskörde igår igen, jag var så duktig så :) sen blev jag proppad med mat av mor min.. på kvällen åkte jag in till stan och fikade med Rebecca och Tottie - det var mysigt =) men guud va trött jag var..

Hoppas jag är ledig imorn igen, vill sooova. Okej, nu ska jag kanske börja göra mig i ordning.. måste gå om 45 minuter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: